Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 17 april 2012

Snöoväder

Idag har det snöat hela dagen! Behöver knappast beskriva hur det känns? Hoppas i alla fall att det slutar snart, för det här klarar jag mig utan!
Madde ska troligen komma hit 11 maj. Bra att ha nåt att se fram emot. Längtar och kom fram till att det snart bara är tre veckor kvar till dess! =) Först hade vi bestämt 25 maj, men sen bytte hon jobbhelg så då blev det två veckor tidigare. Kul! Fattar inte att det faktiskt snart är maj månad! Härligt!
Känns som att jag inte har nåt att skriva om just nu, så jag lägger ner för den här gången....Blir nog till att lata mig på soffan med Edvin en stund.

Inga kommentarer: