Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 29 april 2012

Ljuvliga värme

Helt underbart skönt ute idag! Vaknade halv sju, pigg som en mört... Vid halv nio messade jag Ann och frågade om hon ville ta en promenad, så det gjorde vi. Vi gick åtta km och det var ljuvligt skönt ute! Äntligen är det lite värme i luften! Härliga tider! Bara solen hittar till min balkong ska jag sätta mig ute och njuta en stund. I kväll är det tjejmiddag hos Helen, det ser jag fram emot!
Helt otroligt att det är sista april i morgon. Fattar inte vart tiden tar vägen? Grabbarna åker till Umeå med Erik idag och kommer hem på tisdag, så det blir bara Thea och jag i morgon kväll, men vi ska gå till Ann och Mats, så vi blir inte helt ensamma... En sväng till brasan blir det så klart också, det hör liksom till!


Inga kommentarer: