Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 26 april 2012

Promenad

Kände mig så pigg och energisk igår kväll efter flera positiva nyheter att jag gick en långpromenad med Ann. Så skönt det var, och som vanligt försvann tiden när vi gick och pratade! Hoppas vi kan komma igång med våra promenader igen, vi var ju så duktig för ett par år sen! När jag kom hem pratade jag med syster i telefonen, och sen gick jag och lade mig ganska tidigt för en gångs skull! Har blivit sena kvällar på sistone. Vaknade till ösregn nu på morgonen och jag hoppas att det slutar. Jobbar till halv fem och sen personalmöte till halv åtta...Blir en lång dag den här torsdagen också...=/

Inga kommentarer: