Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 16 april 2012

Tillbaka till verkligheten

Så var första dagen efter sjukskrivningen avklarad. Det var som vanligt. Varken bättre eller sämre. Försökte i alla fall tänka positivt. Det var kul att träffa arbetskamrater och barn. När man är borta så där så märker man verkligen hur mycket små barn förändras på bara en enda månad!!! De börjar prata mer, de blir långa och får andra frisyrer och utvecklas i en rasande fart, som man annars kanske inte alltid ser. Något annat positivt som slog mig när vi gick ut var att jag har missat i stort sett hela "galon-perioden". När jag gick hem för en månad sen var det snö, och nu är det bart och torrt. Tack och lov att vi går rätt årstid till mötes!
När vi kom hem från jobb och skola blev det köttfärssås och spagetti och sen satte jag och Thea oss och skrev kalasinbjudningar till söndagens tillställning! När vi ändå var igång tog vi en promenad/cykelrunda och delade ut korten, så nu har vi nyss kommit hem. Solen skiner men det blåser jättekallt ute, höll på frysa öronen av mig! Klockan går så fort och nu är det snart läggdags för Thea. Grabbarna är ute...Jonta på Kackela och skejtar och Edvin hos Alex och hoppar studsmatta!

Inga kommentarer: