Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 2 januari 2012

Hej då julen...

Slutade kvart över tre idag, första jobb-dagen efter ledigheten! Direkt jag kom hem rev jag ner julgardiner, ljusstakar och annat juligt. Nu är det borta för den här gången!!!! Inte en grej kvar. SÅ skönt, då är det hopp om våren! Ute har det spöregnat hela dagen och varit glashalt. Nu har eländet övergått i snö, får se vad det blir av det! Det var segt att jobba idag. Tiden går så långsamt. Det blir bättre om nån vecka när allt återgår till det normala med barnantal och personal. Igår kom jag på nåt positivt dock. Att det är röd dag på fredag!!! Det hade jag totalt "tappat bort" på nåt sätt och inte alls tänkt på, så det känns fin-fint att börja första veckan med en fyra-dagars. Synd att jag inte har mer ledighet att ta ut!!! Är bara liiite avis på syster yster som åkte till Thailand i lördags och kommer hem den 21:a...;-) Sen måste vi ses när de kommer hem. Har inte träffat henne sen i oktober och det är lääänge sen nu för tiden när vi faktiskt brukar träffas ganska ofta! Nu kurrar det i min mage, är hungrig som en liten gris. Dags att äta snart.

Inga kommentarer: