Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 3 januari 2012

Bilder från nyårsafton

Dukat för nyårsmiddag!



Favoriten av alla förrätter: Räkbakelse med krossade ostkrokar!
Har ingen bild på huvudrätten, men den bestod av nötstek, potatisgratäng och rödvinssås. Efterrätten: Även denna min absoluta favorit: Fruktsallad med varm vit chokladsås....mmmmmmmm....

Och som vi inte var mätta nog så åt vi ost och kex också.....



Är klockan tolv snart??
Rosa bubbel till barnen....
SKÅL!!!!! 2012 är här!
Vi hade en mycket trevlig nyårsafton, jag, barnen och Micke. Åt så magarna stod rätt ut. Gott och mysigt... och raketer klockan tolv...

2 kommentarer:

Helen sa...

Samma förrätt här! (eller snarare hos P:s bror eftersom vi var där). Gjorde succé även hos de!

Catarina sa...

Ja den är oslagbar!!!