Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 25 januari 2012

Skridskorna...

Självklart är de borta!!!! Edvins skridskor är försvunna. Jonathans och Theas finns, men inte Edvins, de viktigaste! Så nu har jag ringt och efterlyst dom hos Erik och jag hoppas att de är där, han skulle leta och ringa sen. Blir SÅ less. Vi som skulle åka idag...Nu blir det bara Thea som kan åka i alla fall....

Dagens positiva:
* Jag slutade tidigt idag
* Det var inte lika kallt ute som igår
* Jag fick lite bättre ordning i förrådet på grund av att jag letade skridskorna (som inte fanns dock)
* Thea är så glad för att vi ska ut och åka skridskor. NU.

Inga kommentarer: