Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 5 januari 2012

Vädret igen...

Känner mig tråkig som ältar väder och vind, men man blir ju inte klok på det här vädret! Idag vaknade jag av att en traktor var utanför och SKOTTADE....Jaha så nu är det vinterväder igen då... det går upp och det går ner må jag säga! =/ Hur konstigt det än låter så mår jag bra mycket bättre av att vakna till ösregn och plusgrader än till detta. Nu kommer den där känslan i kroppen då jag bara vill ligga kvar i sängen och grina. Hur påverkad av vädret kan man bli egentligen? Finns det något man kan göra åt det?? Om någon sitter inne med ett bra tips så kom med det tack! Lyckliga Madde som är i Thailand nu säger jag bara! Nåja. Ska snart gå till jobbet, börjar inte förrän halv nio idag. Slutar tre, och då är det helg igen!!!! Underbart skönt! Känns bra med en mjukstartsvecka! På måndag har vi planeringsdag på jobbet, men sen börjar allvaret igen. Det är rätt ok det med när allt rullar på som vanligt.

Inga kommentarer: