Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 24 januari 2012

Tekniska klubben...=)

Jag har en diskpropp av denna modell. Alldeles nyss bevisade Jonathan ännu en gång att han ärvt sin mors tekniska ådra...
Han skulle tina bacon lite snabbt genom att lägga ett paket i varmt vatten i disk-hon.
- Mamma, hur får jag vattnet att stanna kvar i diskhon då?
- Ja du stoppar i disk-proppen som ligger där på bänken!

Nu till Jonathans fantastiska svar...
- Men det går ju inte, den är ju bredare än själva hålet!

HAHAHAHAHAHA!!!!!

Mamman hade i alla fall roligt och svarade att det går lättare om man vänder den åt andra hållet så piggen kommer neråt....;-)

Det är rätt skönt att det finns nån mer som är som jag. Det hade ju faktiskt lika gärna kunna varit jag som sagt nåt sånt! =) =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars Kontakt Han har verkligen ärvt sin mors teknik handikapp / P

Anonym sa...

Fast båda är konstnärligt begåvade istället. Ordentligt begåvade, en med pensel och en med plektrum vilket skänker glädje åt både öga och öra. /Micke