Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 4 januari 2012

På tal om att tiden går fort...

Kom just på att i år är det 20 år sen jag slutade nian. Tjugo år. Hur sjukt låter inte det?? Undrar om det blir nåt "jubileum" till sommaren, nån slags återträff? Det vore ju så klart kul, men det känns ändå ofattbart att det är tjugo år sen!!!! Tur att jag inte känner mig så gammal som det låter!!!!! Tänk om tjugo år till, då är jag en tant. Usch så hemskt....;-)

2 kommentarer:

Anna sa...

Tänk vad gamla vi har blivit. De 20 åren har gått så himla fort. Hoppas verkligen att de nästa inte går sååå fort. Kram

Catarina sa...

Nej nej Anna, vi är inte alls gamla! Men jag håller med dig om att tiden har gått fort!