Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 22 januari 2012

Alla rätt på matteprovet!!!

Igår kväll när jag var hos Micke ringde Jonta och berättade att han hade haft alla rätt på matteprovet i veckan!!!! Åååh vad det värmer mitt mammahjärta!!! Jag vet hur jobbigt han har det med matten, och eftersom jag själv är likadan så förstår jag hur hemskt det är. Så då blir jag extra, extra glad!!!! Han har verkligen ryckt upp sig, och jag hoppas att det håller i sig! Han berättade även att de hade varit på hälsokontroll hos skolsköterskan och att han nu är 1.72,5 m lång.... Om en och en halv cm är han lika lång som mig!!!!! Fattar inte hur snabbt man kan växa.

Helgen har varit trevlig. Pontus fyller 6 år så det var kalas hela dagen lång igår! En mindre trevlig sak är att det har tok-snöat i helgen så det har kommit massor! Jag blir så deprimerad!

Madde har kommit hem från Thailand och till helgen ska hon komma hit! Gissa om jag längtar?!? =)
Nu ska här städas, vare sig jag vill eller inte!

Inga kommentarer: