Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 16 januari 2012

Det Okända

Har precis sett ett bra avsnitt av "Det Okända". Känslosamt var det också, låg här i soffan och snörvlade som bara den....;-) Och när jag tittar på sånt där så kommer saknaden av mormor och morfar. Ååååh vad jag saknar dom. Så då grinar jag lite extra!
Min första dag med "socker-avvänjning" har gått bra. Men en dag i taget är det som gäller. Tänker inte sätta upp några jobbiga mål eller ha några förväntningar på mig själv. Men dagen har gått bra och jag har skött mig bra. Jobbade till fyra och sen var det personalmöte.
Nu blir det natti natti.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat hjärtat, duktig du :) Och att kunna gråta är en bra sak!!! /Micke