Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 17 januari 2012

Stoltaste morsan i stada!!!

http://www.youtube.com/user/BlackCupOfT3a?blend=2&ob=video-mustangbase

Jag har ju berättat hur glad jag är över Jonathans intresse för gitarr. Nu har han och en kompis startat en "duo" och igår skrev de en alldeles egen låt som finns på youtube. Klicka på länken och kolla in vettja!!! Jag tycker att de är jätteduktiga! (Jonathan till vänster, Noah till höger). Klart man blir stolt!!!! De tränar för fullt för att delta i kommunens kulturvecka, kul!

2 kommentarer:

Christina sa...

Vilka duktiga killar.Så kul att se hur han utvecklas!!!

Anonym sa...

Riktigt bra :) Och en bra låt med!!! Kommer gå långt i musikvärlden han :)
/Micke