Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 31 januari 2012

Dagens positiva

* Jag har så fina arbetskamrater som lyssnar och stöttar när man mår dåligt.
* Jag har fått en tid hos en kurator på Öbacka. Ska dit på torsdag. Nu ska det städas i mitt inre. Något jag borde gjort för länge sen.
* Edvin ringde och berättade att han hade varit med och åkt skridskor på idrotten- och han tyckte det var kul!!!!
* Det är fortfarande ganska ljust ute fast klockan är fyra på eftermiddagen! Det går mot ljusare tider.

Tur att jag inte ska skriva "Dagens negativa". Den listan skulle bli låååååååång....=( Därför försöker jag att inte tänka på den, men det är svårt...

Var till Biltema igår för att inhandla sakerna som behövs för att laga bilen. Tror ni sakerna fanns?? Så klart inte, de hade tagit slut dagen innan och kommer inte åter i lager förrän nästa torsdag, alltså om en och en halv vecka! Typiskt när jag äntligen skulle ta tag i eländet.

I morgon är det åtminstone två saker jag ser fram emot. Den ena är att jag ska till frissan, och den andra är att vi ska på tjejmiddag hos Britta i Kramfors på kvällen. Känns som hundra år sen sist.

2 kommentarer:

Christina sa...

TVÅ positiva saker till alltså!!!

Catarina sa...

ja fast de sakerna tillhör ju en annan dag....;-)