Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 9 januari 2012

Hon blev glad! =)

När Thea kom hem idag låg det ett paket på hennes skrivbord från Edvin. Hon blev precis så glad som vi trodde att hon skulle bli! Go-trollen!!!!!
På jobbet har vi haft planeringsdag. Kul att träffa alla arbetskamrater som har varit lediga hela julen. I morgon kör allvaret igång, då börjar även skolan för barnen igen. Idag har det varit kallt ute så nu är isen spolad på plan. Det innebär att om kylan håller i sig har jag lovat Thea att vi ska gå dit på onsdag när vi slutat så hon får prova sina skridskor som hon fick i julklapp! Hon längtar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stort hjärta hos den "lille" Edvin :) Fast det har ni ju allihop :) Men klart man blir rörd av gesten, svårt att inte bli det!!! /Micke

Christina sa...

Vilken kille och vilka fina bilder!!!Tänk om alla ägde den omtanken...