Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 19 januari 2012

Stökigt

Usch vad stökigt jag har! Har inte haft ork till att städa på hela veckan, och uppenbarligen inte ork till att försöka hålla ordning heller. Det ser ut som en orkan dragit genom lägenheten. Vad gör man när man inte har någon som helst energi?? Känner mig helt utmattad och vill bara grina och ligga kvar i sängen på mornarna när klockan ringer! Usch och fy, tur att det snart är helg! Men städningen ja....usch säger jag bara! Fattar inte hur det förutom att bli stökigt kan bli så förbannat skitigt också? Alltså dammigt och bedrövligt. Badrummet ska vi inte tala om. Ändå är det värsta jag vet snuskiga badrum som är dammiga och äckliga. Det får mig att kväljas. Nu ser det ut så här också! Blääääh. I morgon måste jag nog göra en insats tror jag. Annars kommer jag inte stå ut själv. Fast det finns ju alltid dom som har det värre. Tänker på det där programmet "Rent hus" som gick på tv förut. Det kan man kalla äckligt! Jämfört med såna så har jag nog ganska rent och fräscht ändå....;-). En mystisk sak är att det bara har varit jag här hemma hela veckan... så min stora fråga är: Vem sjutton är det som har stökat till så hemskt??

Inga kommentarer: