Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 14 april 2011

Vilken kväll!

Kvällen igår var ännu bättre än mina förväntningar! Vilken kvinna, vilket proffs! Hon kunde sin sak och det märktes att hon gått i "skola" hos Terry Evans! Jag tänker inte gå in på så mycket detaljer här, men allt det hon sa till oss tio personer stämde till punkt och pricka. Hon berättade mycket om vad som är på gång runt var och en. Några fick en hälsning från någon på "andra sidan" (själv fick jag en mycket kort sådan), resten handlade om mitt liv i övrigt. För att sammanfatta det hela lite kort så pratade hon om att det hänt mycket i mitt liv på sistone, att jag tagit tag i saker och "rensar" inombords, hon berättade även att jag har tre barn, att den äldsta är tolv och ska fylla tretton i höst (vilket stämmer alldeles ypperligt). Hon berättade att den yngsta är en flicka som är en riktig "teaterapa" som gillar att klä ut sig och gå in i olika roller (vilket också stämmer jättebra!). Hon berättade om relationen till min pappa, och hon pratade om saker jag vill göra men ser hinder på grund av olika rädslor. Ja, hon var helt otrolig! Även det hon sa till de andra deltagarna stämde lika bra, några fick besök av någon släkting eller vän som gått bort, och de kände genast igen beskrivningen av personen. Det var en känsloladdad kväll som satte igång tårkanalerna hos en del av oss. Det var sååå intressant att höra det hon sa till de andra också, jag ville inte att kvällen skulle ta slut. Så fort jag känner att jag har råd måste jag boka en privat sittning med henne. Vilken fantastisk kväll!!!!! Jag tror och hoppas att alla de andra är lika nöjda som vad jag är.

Inga kommentarer: