Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 12 april 2011

Städar...

Usch vad jag hatar att städa! Men jag var tvungen att ta det värsta eftersom jag får besök av tio personer i morgon kväll. Det är då jag ska ha mitt mediala homeparty. Det ska bli såååå spännande!!!! Längtar! Äntligen ska det bli av!!! Jobbade kort-dag idag. Skönt det, eftersom jag av någon mystisk anledning inte sov nästan nåt i natt. Somnade inte förrän vid tolv kanske, och sen vaknade jag strax efter tre och låg vaken till fem. Hann precis somna innan klockan ringde.... Var bara pigg som en mört. Sover förhoppningsvis bättre i natt som kommer.
Undrar om jag ska titta om det är nåt att se på tv:n för omväxlings skull? Jag tar alltid för givet att det inte finns nåt att se, men det kanske är nåt riktigt bra, vad vet man??

Inga kommentarer: