Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 24 april 2011

Hemlighetsmakeri

Solen har gassat även idag, vilken påsk vi fick i år! Idag är jag glad för jag har ordnat en sak som jag tänkt på ett tag. Det är lite hemligt än så jag återkommer senare i veckan om det.... Men det är nåt som nog gör mig gott! Nåt jag kommer ha nytta och glädje av. Klura på den ni!!! ;-) Ibland har saker och ting en mening och så var det nog i det här fallet. Man ska ha flyt och vara på rätt ställe och göra rätt saker en viss tid. Det är nåt jag aldrig tidigare har gjort i mitt liv. =)

2 kommentarer:

Christina sa...

Gissa om jag blir nyfiken...

Catarina sa...

Haha, ja det kan du vara ett tag till!!! =)