Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 6 april 2011

En alldeles vanlig onsdag

En vanlig onsdag, fast med uuuunderbart väder. Sol, varmt och ingen blåst! Jobbade som vanligt, till fyra. Efter middagen gick jag, Thea och Edvin till Ann en stund. Alltid kul att surra en stund. I morse fick jag för mig att jag skulle prova ett par jeans som jag inte har kunnat haft på hur länge som helst för att de har varit för små, har inte ens fått igen knappen. Jag kunde inte ha dom nu heller, men på grund av att de är för STORA!!!! Herregud vilken skillnad! Nu i kväll har jag haft en genomgång av min "gamla" garderob och nu fanns det faktiskt en del kjolar och sommar-byxor jag kan ha, som jag inte kunde ha förra sommaren. Kul!!!! I kväll ska jag försöka lägga mig tidigt, är såå trött på mornarna nu... Natti natti

Inga kommentarer: