Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 18 april 2011

Fullmåne

Igår kväll när jag kom hem från tjejmiddagen konstaterade jag att det var den största fullmånen på himlen som jag sett i hela mitt liv. Ibland blir jag påverkad av fullmåne och kan inte sova. Så var det så klart denna natt. Först låg jag och vred och vände mig hur länge som helst. Somnade till sist. Vaknade nån timme senare av att den enorma månen lyste rätt in i fönstret som en jätte-ficklampa. Vände mig åt andra hållet, kunde inte somna.... somnade till sist, men vaknade innan klockan ringde....suck.... vad beror det på att det blir så där?? Brorsan är ännu värre. Han sover inte alls när det är fullmåne. Nåja.
Nu börjar jag snart jobba, det ser ut att bli kanonväder ute idag igen. Härligt härligt!
Idag kommer mina go-troll hem, och i kväll är det vägning med ett misstänkt plus på vågen...=/ Men jag får skylla mig själv i så fall eftersom jag har slarvat i helgen.

Inga kommentarer: