Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 28 april 2011

Jag och min lilla pärla

Idag har jag.....köpt en BIL! Jo det är alldeles sant! Vid trettiofyra års ålder har jag köpt en egen bil. En golf 97:a! Vinröd och jättefin. =) Anledningen till att det var lite hemligt var att jag ska ta den ner till Söderhamn i morgon, och då hade jag tänkt åka förbi hos mamma o Jerry utan att säga nåt, men sen såg jag att mamma jobbar kväll, så då skulle jag inte kunna åka dit förrän på söndag. Så jag berättade det för mamma i kväll i stället. Kunde inte hålla tyst ända till söndag. Känner mig jättenöjd i alla fall. Det kommer att bli som ett nytt liv att ha en egen bil! I morgon bär det av direkt efter jobbet. Skriver nog inget mer här förrän efter helgen. Då kanske ni även får se bilder på min lilla pärla! ;-)

Inga kommentarer: