Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 25 april 2011

En läsvärd blogg

Ett tips på en stark blogg som framkallar tårar: http://www.matochbarn.wordpress.com/ Jag läser några få bloggar. En blogg jag halkat in på är Lina Bergströms blogg. Jag är bara lite ytligt bekant med Lina, då jag hade hennes barn på Sländan när jag jobbade där. Har henne i alla fall som vän på facebook och därigenom har jag funnit hennes blogg. Jag har aldrig läst en blogg som berör så enormt. Jag gråter floder varje gång jag läser. Eftersom bloggar är offentliga så vågar jag mig på att rekommendera er att läsa den! Hon skriver så personligt och öppnar sig verkligen från djupet. Läs, men var beredd på att gråta.

Inga kommentarer: