Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 10 april 2011

Förskotts-kalas

I fredags kom mamma hit. Hon kom redan tidigt på dagen så hon kom till förskolan och hämtade Thea redan strax efter lunch. Jag slutade fyra och sen när jag kom hem åt vi mat, sen satt vi i soffan och tittade på Så ska det låta och pratade. På lördagen gick vi på stan. Mamma skulle handla presenter till Thea, som fyller år i morgon. Idag har vi firat henne lite i förskott innan mamma skulle åka hem. Åt lite tårta förstås...
Thea blev jätteglad för sina presenter hon fick av mamma, speciellt ett par glittriga jättefina skor.
Helgen har som vanligt bara rusat iväg, så i morgon är det måndag igen. Längtar till onsdag kväll när jag ska ha mitt mediala homeparty. Det blir nog hur spännande som helst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stortjejen!
// Linda Viberg

Catarina sa...

Ja visst, det är inte klokt vad fort tiden går!