Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 14 april 2011

Lång dag

Idag jobbade jag halv åtta till halv fem, sen möte halv sex till halv åtta. Dagen har känts väääldigt lång. För det första var jag trött eftersom det blev så sent i går kväll. För det andra vaknade jag med huvudvärk som bara blev värre o värre. Lade mig på vilan med barnen efter lunch med hopp om att det skulle bli bättre, men det blev bara värre, så när jag klev upp trodde jag ärligt talat att jag skulle bli tvungen att gå hem. Fick ett par alvedon av Magda och sen sa mina snälla kollegor åt mig att gå och lägga mig en stund, och hokus pokus, sen försvann det. Tack o lov! Men en lång dag var det i vilket fall. I morgon slutar jag desto bättre kl ett. Mycket skönt. Har inga planer för helgen, jag tar den som den kommer. Kanske hittar jag på nåt jättekul, kanske gör jag ingenting. Det visar sig. Nu ska jag nog gå och lägga mig i alla fall. Natti natti.

Inga kommentarer: