Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 3 april 2011

Söndag redan

Som alltid går helgerna så himla fort! Idag ska Anja komma hit o hälsa på. Det ska bli kul, det var så länge sen jag träffade henne. Ska snart åka och handla inför veckan, skönt att ha det gjort när barnen kommer i morgon. I morgon kväll har vi föreläsning på teatern med jobbet. Jag frågade Jonathan om han kunde tänka sig att ställa upp o vara med Edvin o Thea eller om jag skulle fråga nån annan eftersom det är så länge... (3 tim), men som vanligt var det inga problem. Han är otrolig på det där viset, det sitter aldrig fast när man ber honom om hjälp. Får se om jag hinner på Viktväktarna också eller om det blir för stressigt. VV öppnar halv sex och klockan sex ska jag vara på teatern... Lär ju knappast ha gått ner så mycket eftersom jag har fuskat så hemskt i helgen, men jag vill ändå dit så jag har koll på läget. Får se hur det blir....

Inga kommentarer: