Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 21 april 2011

Glad Påsk!

Idag är det skärtorsdag! Thea skulle så klart vara påskkärring på förskolan så vi hade fullt sjå i morse med vad vi skulle ta på henne. Hade inte så mycket till utstyrsel hemma, men tror hon blev nöjd ändå... Edvin ville inte klä ut sig men ville nog vara med och "spexa" lite ändå, som synes på bilden...=) Tycker attt Theas "tand-glugg" passar påskkärringsrollen!
Jobbade långdag men det var en lugn eftermiddag så jag kunde sluta lite tidigare. Sen var jag och handlade lite. Jag, Edvin o Thea ska äta lax, potatis o gräddfilssås i morgon. Vi passar på när inte Jonathan är hemma (som inte gillar lax). Det verkar som det ska bli fint väder hela helgen, härligt! På lördag kommer Malin o hennes flickor hit. Vi ska gå till vindskyddet uppe i skogen och fika där. Det blir nog mysigt, bara vädret är bra.
Jonathan är nu på väg till Gällivare. Ringde honom för nån timme sen och då hade de precis bytt buss i Luleå. Det verkade gå bra. Nu blir det en myskväll med Thea och Edvin. Glad Påsk på er alla!!!!

Inga kommentarer: