Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 5 april 2011

6 år på måndag!

På måndag fyller min lilla "teaterapa" 6 år. På den här bilden härmade hon någon i melodifestivalen som var på tv just då...=)
Men det ser ni väl?? ;-) Mamma kommer ju i helgen så då firar vi väl lite i förskott också. Förstår inte att hon blir sex år. Fast på något konstigt sätt så känns det samtidigt som det borde vara minst tio år sen hon föddes. Beror på hur man tänker. Ibland tycker man att tiden har gått otroligt fort, ibland tycker man att den har gått sakta. Men hur man än tänker, vrider och vänder så går nog tiden i samma tempo ändå...

Inga kommentarer: