Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 3 april 2011

...Och så har hela dagen gått!

Anja kom hit vid två och vi fikade. Sen frågade hon om jag ville följa med hem till dom och äta middag!!! Vad trevligt! Var en sväng på Coop innan och där hittade jag av en slump en resväska som var nedsatt till 249 kr som jag köpte. Jag som inte äger en väska sen jag flyttade, så det var perfekt! Åt gooood potatisgratäng, kött, sallad o sås hos fam Kjellberg. Mycket mumsigt och trevligt var det! Och sen fick jag skjuts hem. Hela dagen har bara försvunnit, vad fort tiden går ibland!
Nu är jag grymt trött och fryser. Blir nog tidig kväller idag. Det har varit en fantastisk helg på alla vis! En sån helg man minns med ett leende. Sånt gillar jag!

Inga kommentarer: