Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 17 april 2011

Framtidsplaner

Jösses vad vi har skrattat på tjejmiddagen i kväll! Av någon anledning halkade vi in på att Lottis o jag lever singelliv, och det var uppenbart att de andra tyckte att det är dags för oss att träffa nån snart... Det fanns flera förslag, men det fanns nåt fel på alla. Nån var försynt, nån gick klädd i kostym, nån hette Bengt (det hörs ju på namnet att det är en GUBBE!), nån körde traktor o var mammas pojke (och då drog vi slutsatsen att han äter mat och tvättar sina kläder hos mamma också), så nej, det fanns ingen. Möjligen två tänkbara åt Lottis. En som hon bara hade sett benen på, så vi gick in och spionerade på facebook hur han såg ut...och en som hon inte visste vad han hette, men han bor nära henne så det kan vi snabbt kolla. Vi bestämde att nån av oss går dit o låtsas sälja majblommor, så får vi se på dörren vad han heter... Ja herregud vad det spårade ur, vi skrattade så vi torkade tårar med servetter en lång stund.... men kul var det. Vi har även tänkt ut att det kanske är lättare att träffa nån på dans än ute på krogen... fast varken Lottis eller jag dansar, men man kan ju alltid skylla på hälsporren om man blir uppbjuden...;-) Hahahahaha, nej skämt åsido, jag är rätt nöjd med mitt singelliv, men det var en väldigt rolig diskussion.

Inga kommentarer: