Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 5 april 2011

Kort-dag

Ska snart gå till jobbet, men slutar tidigt idag...skönt! Igår blev allt så stressigt så jag hann inte skriva nåt. Slutade halv fyra. Hem och lagade mat till barnen... Kvart över fem var jag hos Ann, för då åkte vi på Viktväktarna. Det hade inte gått så bra efter denna gourmét-helg.... Hade gått UPP 0,3 kg. Inte mycket, och ganska väntat efter att ha fuskat i tre dagar. Men men, nästa vecka har jag nog gått ner igen, för nu är det skärpning på fronten! Direkt efter Viktväktarna åkte jag till teatern på föreläsning med jobbet och kom inte hem förrän kvart över nio igår kväll. Föreläsningen var väl "sådär" tyckte jag. Handlade om hur man jobbar med projekt i förskolan. Men allt låter alltid så förskönat på såna där föreläsningar, även om en del var bra också.
Idag skiner solen ute, det ser ut att bli en kanondag! Dags att gå!

Inga kommentarer: