Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 2 februari 2011

Väntan på promenad

Ska snart gå ut och gå, väntar på att Ann ska ringa bara... Ska bli skönt, nu har jag inte gått på några dagar. Var till skogen med barnen på jobbet idag och jag tyckte att foten kändes ganska okej, så det borde gå bra. Solen sken idag och det var riktigt skönt att gå på utflykt med barnen. Jag har redan vårkänslor, så nu kan våren komma på riktigt!!!

*****paus*****

Jaha, där ringde Ann, så nu har vi varit ute på 70 min promenad, nattviken runt. Nöjd o belåten. Det innebär ett extra glas vin till helgen eftersom man får ytterligare bonuspoints när man rör sig...;-)

Kom på att jag glömde visa mitt nya fina halsband, som jag beställde av Linda Åsberg. Har sagt det förut och säger det igen, hon är otroligt duktig på att göra fina smycken! Barnens namn på detta som ni ser...så himla fint!
Nu är det dags för en dusch efter promenaden och sen lite kvällsfika...

Inga kommentarer: