Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 11 februari 2011

Friday!

Idag skiner solen igen, tack och lov, men vi har fått massor av snö. Suck. Skönt dock att det är ljust så länge på dagarna nu.
Thea och jag tog bussen ner på stan och handlade det viktigaste till helgen. Det räckte att jag gick till och från bussen så är det helt kört med hälen igen. Haltar och kan knappt gå. Det är helt sjukt hur ont det kan göra! Och då testade jag den där "hälsulan" som jag köpte för några dagar sen, den verkade inte hjälpa det minsta, tyvärr. Inte kul.
I eftermiddag kommer en kompis till Jonathan som bor i Sundsvall och ska sova här över helgen. Blir tacos till middag, det har jag inte gjort sen jag flyttade. Var så less på det ett tag, så jag höll på kräkas bara nån nämnde ordet... men i dag blir det igen! Till barnens stora förtjusning! =)
Har hunnit med att städa idag också. Har nog inte haft så dammigt här förut, fyy vad äckligt. Värsta dammråttorna... men nu är det lite fräschare... tar dock barnens rum till veckan, ingen mening nu för då ser det likadant ut igen innan de åker på måndag.
I kväll blir det slappa i soffan tror jag. Thea vill säkert se Let´s dance, så vi får väl kolla på det. Själv är jag dödligt less på det programmet...=/
Ha en skön helg!

Inga kommentarer: