Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 17 februari 2011

Besök av syster och kompisträff på SJ...;-)

Den tredje mars har jag bokat in medialt homeparty, nu ska det äntligen bli av! Oj vad jag längtar. Som det verkar just nu så blir vi nio eller tio stycken här hemma hos mig. Hur som helst chansade jag o frågade syster Madde om hon är ledig då. Hon skulle bara jobba fredagen, men den lyckades hon byta bort, och hon är ledig både torsdagen och helgen sen. Det innebär att hon kommer hit troligen redan på onsdag kväll den 2 mars, och stannar till söndagen!!! KUL KUL!!! Jag ska ta semester på torsdagen, och på fredagen jobbar jag bara till kl ett, så då får hon roa sig med nåt annat under tiden... Det kommer bli hur kul som helst! Och det är ju bara två veckor kvar...!
En annan rolig sak hände idag. Hade skrivit på facebook att jag ska åka tåg i helgen, och då hade min kompis Veronica skrivit att hon också skulle åka tåg. Vi har inte träffats på flera år, och nu visar det sig att vi ska åka med samma tåg, så då får vi träffas på tåget på söndag kväll!!! Vad roligt det ska bli, vi har haft så mycket roligt i våra dagar... Har många många, roliga minnen med henne. Så synd att vi inte har träffats på så länge, men desto roligare ska det bli! Vilket sammanträffande!
Händer så mycket roligt nu tycker jag... och den 14 mars är det min tur att ha tjejmiddag! För första gången någonsin ska jag bjuda på nån "viktväktarmat", måste bara klura ut vad....?

Inga kommentarer: