Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 17 februari 2011

Mot Hälsingland!


 
 I morgon åker jag hem till Hälsingland! Ser verkligen fram emot det, så jag hoppas verkligen inte att det blir nåt strul med tågen. Gruvar mig lite, med tanke på att det kommit flera dm snö sista dygnen. Blir garanterat nåt krångel. Desstutom upptäckte jag att bussen stannar på busstationen i Sundsvall, så jag måste gå därifrån till tågstationen. Suck. Det är inte särskilt långt, men tillräckligt för att det ska kännas jobbigt när man har så här ont i hälen. Självklart kom jag även på att jag inte äger en enda väska att packa i. Tog ingen med mig när jag flyttade tydligen. Skulle få låna en av Karin på jobbet, hoppas hon kommer ihåg den i morgon bitti, annars får jag låna nån ryggsäck på jobbet kanske. Skulle verkligen behöva köpa nån mindre väska som jag kan ha när jag åker bort nån helg så här. Vill ju helst inte packa i en ica-kasse...;-) Hur som helst ska det bli kul och skönt att komma hem till mamma o Jerry ett par dagar. Kanske jag hinner träffa morfar och brorsan också, saknar dom alla så oerhört mycket just nu, vet inte varför, men ibland kommer hemlängtan så plötsligt!

Inga kommentarer: