Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 21 februari 2011

...Och så veckans resultat...

Inte att förglömma... Åkte till Viktväktarna med tron att jag skulle ha gått upp i vikt denna gång, med tanke på helgens ätande hemma hos mamma o Jerry. Men.... tadaaaaaaaa.... Jag hade gått ner 0,4 kg denna vecka! Inte mycket, men det kändes mycket med tanke på att jag trodde att jag skulle ha gått upp. Så jag känner mig mycket nöjd! Skööönt! Sen åkte jag med Ann och handlade. Grabbarna har friluftsdag på skolan i morgon så jag var tvungen att handla matsäck åt dom. Köpte en bukett tulpaner till Ann som tack för att jag så ofta får åka med henne både till affären och till viktväktarna... fast egentligen är hon värd såå mycket mer än en bukett tulpaner! I morgon ska både Thea och jag klippa oss. Underbart, jag riktigt lääängtar!!!!
Idag kom det en student från universitetet som jag ska vara handledare åt i tre veckor. En tjej som går sjätte terminen och verkade superbra!!! Kul när man får såna, då blir jag själv lite inspirerad och tycker allt känns roligare på jobbet också!
Nu är det snart dags att natta barnen!

Inga kommentarer: