Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 9 februari 2011

VAB.....Igen!!!!

Känner mig måttligt less just nu. Edvin började klaga igår kväll att han hade ont i halsen och var hes och att han kände sig febrig. Han kändes lite varm, men han vägrade att ta febern, så jag tvingade inte honom så klart. Jag trodde att han kanske bara var trött, så vi fick se på morgonen, tyckte jag. I morse klev jag upp, gjorde mig i ordning, för jag var helt säker på att han mådde bra igen... men då vaknade han och ropade in i från sängen att han kände sig dålig. Ok, bara att stanna hemma igen då!!!!  SUCK. Ringde jobbet, sa att jag blir hemma idag o i morgon och att jag får se på fredag. Hoppades på att jag skulle kunna gå till jobbet då, för jag har bland annat ett viktigt möte den dagen. Då vaknade Thea och ropade direkt att hon hade ont i magen... "Jaja, det går nog över" sa den optimistiska mamman. Sen rusade hon i turbofart till toan och hade värsta diarrén.... men jag trodde ändå att det var nåt tillfälligt, trots att det går magsjuka på förskolan. Men nu har hon sprungit några gånger till, så det ÄR nog tyvärr magsjuka! Vilket innebär att jag måste vara hemma även fredag eftersom man måste vara hemma 48 timmar efter sista "tömningen" efter magsjuka, från förskolan. SKIT, vad less jag blir!!!! Har varken lust eller råd med sånt här. Tråk.
Ute skiner i alla fall solen, och jag sköter mig med maten! Det är ju i alla fall positivt! =)

Inga kommentarer: