Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 24 februari 2011

Filmkalas och pyjamasparty!

I morgon kväll är Edvin bjuden till Alex på filmkalas, det ser han fram emot! Och på lördag är Thea bjuden till Linnea på pyjamasparty! Tror inte jag behöver tillägga att även hon ser fram emot det! Vilken helg!
Har nyss varit med Ann och handlat igen. Först var vi en sväng på Dollar. Idag föreslog Malin på jobbet att jag skulle hänga med ut nästa helg. Då är ju Madde här så jag frågade henne och hon tyckte också det verkade kul, så nu ska jag försöka jaga ihop lite fler, det vore kul om vi blir några stycken. Roligt!
Tänka sig att det är fredag i morgon- Igen!!! =)

Inga kommentarer: