Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 25 februari 2011

Redo för pyjamasparty!

Idag efter jobbet hastade jag ner på stan och köpte en pyjamas till Thea eftersom hon ska på pyjamasparty i morgon! Hittade en rosa fin sidenpyjamas med vita prickar på Lindex. När jag kom fram till kassan och skulle betala de 179 kr som stod på prislappen sa hon i kassan: "Men nu hade du tur, det är precis rea på den här, så den kostar 99 kr!" Vilket flyt! Thea blev jätteglad för sin fina pyjamas, så nu är hon redo för party!

Edvin har varit på film-kalas i kväll och det hade varit jätteroligt. Han kom hem med en stor godispåse!
Har inte gjort så mycket i kväll, är lite trött nu så jag ska nog snart gå och lägga mig.

Inga kommentarer: