Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 12 februari 2011

Pizza-tajm till en drös barn...

Gjorde egen pizza till middag åt barnen idag. Det var bara det att när vi väl skulle äta så hade Jonathan två kompisar här och Edvin en... Men det räckte till alla så de mumsade och åt för fulla muggar! Alla tyckte visst att det var gott. Jag själv åt pasta m salsakyckling som jag hade i en matlåda i frysen. Det var också gott- och inte lika onyttigt.
Har känt ett enormt sug efter en liten liten promenad idag, men har avstått på grund av min hemska häl. Nu bestämde jag mig att gå bara ner till Härnöhallen efter maten för att testa hur det skulle gå. Men nu efter maten vräker snön ner helt plötsligt och mitt sug efter att gå försvann genast. Det var nog ett tecken på att jag inte skulle gå med foten ändå. =(
Tror jag ska skämma bort den lite i kväll med fotbad, lite smörj o sånt, så kanske den blir snällare mot mig? För nu är den allt annat än snäll....=/
Thea och jag ska se på melodifestivalen sen. Edvin ska sova hos Jesper, första gången i sitt liv han sover hos en kompis. De var alldeles upp i gasen och förväntansfulla nu innan de gick dit. Jonathan har ju sin kompis fr Sundvall här över helgen och en annan kompis, men de ser man ju inte röken av. Instängd på rummet, kommer ut när de är hungriga endast...
Ha en trevlig lördagskväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Catarina, när jag hade hälsporre läste jag i en hälsotidning att man skulle stretcha undersidan av foten genom att tänja tårna uppåt, googla på stretcha hälsporre och försök hitta tips på hur du ska göra, det gick över mycket snabbare när jag gjorde så. Lycka till!
//Mia

Catarina sa...

Tack för tipset, det ska jag testa! // C