Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 13 februari 2011

En mor i chock

Jag bad Jonathan städa upp lite på rummet, efter att helgens övernattande kompisar har åkt hem. Han satte igång direkt, och sen ropade han och frågade mig var dammsugaren fanns??? Trodde först jag hörde fel...;-) Men nu har han både dammsugit och dammat där inne, och vädrat dessutom! Jösses, man ska aldrig sluta bli förvånad, undrens tid är inte förbi. ;-) Men jag blir superglad så klart!!!
Själv har jag hjälpte Thea att fläta håret efter hon badat, för nu vill hon ha lockar minsann! Sen har jag målat hennes naglar också. Edvin är kvar hos Jesper så jag antar att de har väldigt roligt. Själv har jag fastnat i en bra bok, så nu måste jag gå o läsa lite igen, innan det är dags att laga middag.
Jag har även hunnit hjälpa Jonathan med matteläxa idag. *Stolt*, för första gången tror jag vi gick i land med det utan bråk och grin och frustration, vi KUNDE!!! Som jag nyss sa...undrens tid.....=)
Och solen skiner också! En bra dag igen!!!

Inga kommentarer: