Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 7 februari 2011

Skit-våg

Har nyss varit på Viktväktarna. Tänk att man inte ska kunna ta nåt extra alls utöver det vanliga utan att man går upp i vikt! Hade skött mig exemplariskt hela veckan, verkligen varit superduktig. På fredag o lördag blev det som sagt dock lite extra. Vin och godis tex. Vips så hade fet-Catarina gått UPP 0,1. Inte mycket, men ändå, jag blev skitsur! Nåja, det är bara att bita ihop och inse att man får skylla sig själv då. Nya friska tag igen, för jag ÄR fortfarande väldigt motiverad. Sörjer dock att jag troligen fått hälsporre, och har så förbannat ont i hälen, så jag knappt kan gå på foten ibland. Det hindrar mig från att gå på mina promenader som jag äntligen hade kommit igång med! SURT, minst sagt. =(
Nu ska jag göra kvällsfika till kidsen. Själv får jag väl äta ett päron eller nåt annat tråkigt och skämmas över helgens överskridande av pro-points. Men det var det fan i mig värt! Kul hade jag i alla fall!
Nästa vecka har jag kommit igen och gått ner ska ni se, så är det bara!

Inga kommentarer: