Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 26 februari 2011

En slappar-lördag

Har inte gjort så mycket idag. Gick och lämnade Thea på partyt, och sen gick jag och handlade lite. Alex ska sova hos oss i natt, för Ann o Mats skulle bort. Kul för grabbarna, de har laddat med chips, godis och en film! Har nyss hämtat Thea från partyt och hon är verkligen nöjd och glad! Det hade varit superkul. Jag hoppas att tre timmars pyjamasparty gör att hon sover länge i morgon bitti! ;-)
Ser fram emot veckan som kommer, många roliga saker som händer.... Först på måndag är det ju vägning som vanligt, och det vet jag väl inte om det är så roligt, det beror ju på vilket håll det gått åt.... sen på tisdag ska jag med några arbetskompisar på Lärarförbundets årsmöte med middag på Amenta. Middag är ju trevligt...=) Onsdag ska jag på personalmöte (som kanske inte är så jättekul), men sen kommer syster yster!!! Torsdag har jag tagit semester, och på kvällen ska jag ha det efterlängtade mediala homepartyt. Vi blir tio stycken plus hon som är medium. Ska bli hur spännande som helst! Fredag jobbar jag kortdag, och på lördag kväll blir det lite party med några stycken här hemma hos mig och sen utgång! Och ja, sen har hela veckan gått, snacka om fullspäckat! Det är roligt när det händer nåt!
Nu blir det snart melodifestivalen!

Inga kommentarer: