Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 23 februari 2011

Tjatet igång igen...

Trodde tjatet var över, men nu är Jonathan igång igen.... Tjatet om ett husdjur! Jag vill inte ha nåt djur!!!!! När ska han förstå det?? Visst, de är fina att se på, både hundar o katter, men NEJ, jag vill inte ha nåt. De ska ju skötas också, och varannan vecka är det bara JAG här. Vem får sköta djuret då?? Suck, sluuuuta tjata innan jag blir gaaalen!!!! *morr morr morr morr*

Idag jobbade jag till kl fyra. Måste säga att dagarna går så mycket fortare nu när det är ljust ute hela dagen! Underbart, nu ska bara snön bort så är jag nöjd sen! Gjorde köttfärsbiffar, kokt potatis o brunsås när jag kom hem, det är alltid lika gott, och alla tycker om det!

Bara torsdag, fredag kvar då, sen är det helg igen!!! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart ni ska ha ett husdjur!
Ett virvelmarsvin skulle passa dig perfekt, så du slipper vara ensam varannan vecka! Eller varför inte en fågelhund?

Catarina sa...

Svårt att avslöja dig Madde, du behöver inte vara anonym! ;-)Less på fågelhundar, de flyger inte hur jag än försöker!!! =)