Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 26 juni 2012

Tre dagar kvar nu...

Nedräkning på hög nivå... =)

Promenaden med kak-buffén i morgon kväll blev inställd. Till min stora lättnad. Jag tycker verkligen att det är en trevlig idé på alla sätt och vis, men jag har bara ingen lust just nu. Sista jobbveckan. Vi tar det till hösten i stället och då kommer det garanterat att kännas roligare. (vilken otur att jag fick en hel burk med hembakta drömmar över...;-))

Idag har jag beställt en födelsedagspresent till Edvin. Tur att Pricerunner finns. På den sak jag har beställt skilde det 500 kronor på exakt samma sak mellan det billigaste och det dyraste stället. Det är mycket det! Förstår inte att han ska fylla tio år nästa vecka...

2 kommentarer:

Christina sa...

Vilken fin bild!En riktig snygging!

Catarina sa...

Japp jättefin. Eriks bilder fr skolavslutningen.