Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 18 juni 2012

Heldag med jobbet

Idag blir det en riktig hel-dag med mina arbetskamrater. Först har vi planeringsdag mellan halv åtta och fyra. Vi ska sitta i våra nya arbetslag och planera inför hösten. Det bästa med planeringsdagarna är att vi äter lunch ute. Idag är det bord bokat på Logen, det blir säkert gott! Klockan fem ska vi träffas hos min arbetskamrat Karin för att klockan sex vara nere på Hamnkrogen där hela vårt rektorsområdes personal bjuds på middag. Det blir säkert en trevlig kväll. Hoppas att vädret håller i sig, det är nämligen strålande solsken och blå himmel just nu, kl 7.01. Ha en fin dag!

Inga kommentarer: