Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 15 juni 2012

Skolavslutning 2012


Så var den efterlängtade dagen här! Skolavslutning! Här kommer lite bilder på mina fina barn. (Eriks foton). Solen har varit framme, men det har varit blåsigt och ganska kallt. Dock helt ok, mycket bättre än regn i alla fall! Som vanligt efter barnens sång så fikade vi ute på filtar. Mysigt!




Alex och Edvin har hållt i hop i vått och torrt sen de föddes!

Jonathan lämnade inte mössan hemma denna dag heller!


Thea var så stolt över sina lockar och sina örhängen som hon fått av moster Madde.
De finaste på jorden!


2 kommentarer:

Christina sa...

Vilka underbara foton!!!

Catarina sa...

Ja verkligen jättefina! En sån kamera skulle man ha! (Fast man skulle väl aldrig lära sig hur den fungerar!)