Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 30 juni 2012

Ösregn...

Vaknade till världens ösregn! Det är fortfarande grått, men det har slutat regna. Hoppas det blir bättre snart, det här känns inte som nåt semesterväder! Önskar jag kunde följa med Madde, som åker till Turkiet idag. Härligt!
Sitter och googlar på recept. Det är min tur att ha tjejmiddag på måndag och jag har inga ideer. Efterrätten vet jag, som vanligt, men varmrätten är det svårt med den här gången.  Får se vad det blir. Det brukar ordna sig i slutändan.
I morgon har Thea fotbollsmatch igen. Men nu är det den sista och sen är det sommaruppehåll ett tag. Känns skönt utan en massa "måsten" när det är semester.
Nu ska jag nog lägga mig på soffan och läsa lite en stund. Finns inte så mycket att hitta på i väntan på bättre väder...

Inga kommentarer: