Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 18 juni 2012

Hemkommen och pigg!

Har precis kommit hem efter en trevlig kväll med arbetskamraterna. God mat på Hamnkrogen och dessutom har det varit en varm kväll, det är fortfarande 19 grader ute! Härligt! Nu när jag kom hem blev jag aningen förvånad när Jonathan hade en tjej på sitt rum som han presenterade för mig!!!!! Misstänker att det är en flickvän, men jag vet ju inte och jag kunde inte fråga. Det gäller att man beter sig normalt såna här gånger så han inte måste skämmas för sin mamma! ;-) Jonathan skulle ju till Erik idag och både han och tjejen gick ganska direkt när jag hade kommit hem. Spännande och roligt! =) Nu börjar ännu ett nytt skede i livet!
Som vanligt när jag varit "ute på nåt" så är jag pigg som en mört, ingen idé att lägga sig än.
Idag hade jag förresten fått ett mail att jag inte har fått vikariatet jag hade sökt och varit på intervju på... Tråkigt, men sånt är livet!

Inga kommentarer: