Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 28 juni 2012

Kors i taket!!!!!

Efter att jag hade pratat med den där sura människan på Härnösandshus här om dagen som sa att jag måste betala p-bötern var jag så klart mycket irriterad! Jag mejlade då till en "högre uppsatt" person på Härnösandshus och beskrev hela situationen igen och att jag inte tyckte att jag skulle behöva betala bötern.
Nu i kväll har jag fått ett mail tillbaka att jag kan komma in med fakturan så ska han ordna så jag inte behöver betala den, att det finns förmildrande omständigheter! JIIIPIE, fantastiskt!!! I mailet jag hade skickat  använde jag min "läsare" Mias kommentar: "Vilket sätt att välkomna sina nya hyresgäster på!" . Det kanske var de orden som gjorde susen!!!! =)
Fy fasiken vad skönt det känns!!!! 500 kronor kanske ni inte tycker är nån förmögenhet, men för mig är det mycket pengar, och dessutom var det själva grejen i sig som störde mig så mycket, att de inte gav mig något alternativ till vart jag kunde stå! NÖJD! Äntligen nåt positivt!!!!

Förutom det har jag jobbat näst sista dagen före semestern idag. EN dag kvar.....! Sen har jag varit på fotbollsträningen med Thea, och som vanligt är jag nu som en isbit, trots linne, kortärmad tröja, långärmad tröja och jacka!!! Man kan inte tro att det snart är juli månad! Burr!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, vad glad jag blir att någon kunde vara snäll mot dig till slut. Önskar dig en fantastisk fortsättning på din semester :)

//Mia

Catarina sa...

Tack snälla, och det samma till dig!